Er wordt al jaren gesproken over het ‘paperless office’, maar toch zijn heel wat documenten nog niet elektronisch beschikbaar en in heel wat sectoren zijn papieren kopieën van documenten ook wettelijk verplicht. Een copier is in een bedrijf dus nog lang niet weg te denken.
Alles in één voor minder geld
Met een multifunctionele copier zit u altijd goed. Omdat u er slechts één hoeft te kopen in plaats van twee of drie, zijn ze veel budgetvriendelijker. Een multifunctionele copier kan namelijk kopiëren, scannen, printen en faxen. Bovendien zal u dankzij de uitstekende kwaliteit en hoge afdruksnelheden veel efficiënter te werk kunnen gaan.
Kleur, volume, formaat
Bij uw keuze van de geschikte copier dient u enkele inschattingen te maken. Zo heeft u de keuze tussen zwart-wit en kleuren copiers. Een zwart-wit copier is goedkoper en print ook sneller, maar ook de kleuren copiers zijn betaalbaar. Het volume van documenten dat u produceert is belangrijk. Zo weet u of u een groot of licht model nodig heeft.
Hou verder ook rekening met het formaat dat u nodig heeft. A4 of A3?
Kopen of huren?
Een photocopieuse huren is een veelgekozen optie. U hoeft dan geen grote investering te doen en u betaalt gewoon een vaste maandelijkse kost waarin alles inbegrepen is. Een huurcontract biedt u ook de mogelijkheid om te veranderen van copier, waardoor u steeds het nieuwste model kan gebruiken. Wie genoeg liquide middelen heeft kan uiteraard een copier aankopen. Op lange termijn is dit de goedkoopste optie.
Print nu ook aan een topsnelheid met een nieuwe copier
Vraag via bovenstaand formulier gratis en vrijblijvend offertes, vergelijk en kies de copier die het best past bij uw bedrijf.